30. lokakuuta 2013

Ollaan kaikki tultu tänne vain lähteäksemme

Mitä tapahtuu kun kaksi levotonta sielua saa päähänsä että me halutaan ulkomaille, ei vain lomamatkalle vaan pidemmäksi aikaa? Siinä käy niin, että monen kuukauden haaveilun ja suunnittelun jälkeen ne oikeesti varaa one-way ticketit Thaimaahan ja meinaa jäädä Aasiaan viideksi kuukaudeksi asumaan. Sit kun ne molemmat on vähän sellasia että mikään ei riitä ja ylimääräinen jännitys & haasteet on hakusessa, ne ottaa pelkät käsimatkatavarat sinne mukaan. Kuulostaa tutulta jutulta, eli juu-u, tällä postauksella yritän kertoa että olen lähdössä reissuun Sannin kanssa marraskuun 11. päivä eli 12 päivän kuluttua.

Tuntuu jotenkin hankalalta kirjoittaa tätä tänne, koska en halua jostain syystä kertoa tai selitellä kenellekkään tätä päätöstä. Saatiin idea tästä jo viime keväänä ja kesän ajan vaan höpistiin tästä eikä oltu itsekään kovin varmoja että mitä tästä nyt oikein tulee. Syyskuun puolella otettiin asia vakavasti puheeksi ja vannotettiin toisillemme että molemmat ollaan ihan tosissaan lähdössä ja varattiin lennot. Toinen lippu on varattu tammikuun alulle Bangkokista Vietnamin Hồ Chí Minhin kaupunkiin. Oon innoissani!

En vielä tiedä kuinka tää vaikuttaa blogiin, toivottavasti saisin aikaiseksi sieltäkin kirjoitettua, toki postausten luonne saattaa hieman muuttua. Voitteko tulla auttamaan mua pakkaamisessa, kohta pitäis rueta miettimään mitkä vaatekappaleet haluan ottaa mukaan?!

twenty one pilots - Car Radio

13 kommenttia:

  1. Upeeta! Toivon että uskaltaisin itsekin lähteä :) postauksia odotellessa!

    VastaaPoista
  2. Oi vitsi, kuulostaa siistiltä! Ootteko säästäny paljon rahaa siellä asumisen? :)

    VastaaPoista
  3. OHHOH :O hurjimus, musta ei ois tollaseen suunnittelemattomaan reissuun!

    VastaaPoista
  4. Kuulostaa aivan mahtavalta, varmasti tulee olemaan unohtumaton kokemus! (-:

    VastaaPoista
  5. Roosa: joskus pitää vaan repästä ja koetella vähän rajojaan! :-P

    sufy: eikös kuulostakin! hihi :-* ja ollaan kyllä säästetty, oon pihistelly kesätyörahoja ihan vain tätä ajatellen ja itseasiassa syyskuun jälkeen en oo shoppailut kun kirppiksillä ja pari yksittäistä alelöytöä suonut itselleni.

    Noora: katotaan onko minustakaan! :D

    Henna: mäkin uskon ja toivon niin :-)

    VastaaPoista
  6. hui ku kuulostaa mielettömältä! Itellä on ollu koko syksyn sellanen fiilis, että tahtoisin rinkkamatkailemaan aasiaan keväällä ja ottaa omaa lomaa lukiosta. Mun haave tosin taitaa jäädä toteutumatta, mutta tee sä unohtumaton reissu, näe ja koe kaikkea munki puolesta :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei kantsi heittää haaveita nurkkaan, voit lähteä sit vaikka kirjotusten ja ylppäreiden jälkeen niinkuin minä :-) mutta kiitos paljon! :-**

      Poista
  7. toi biisi aaaa!!! ja video!!!! onkohan tarpeeks huutomerkkejä!!!!

    mut niin pitää muistaa nähä vielä ennenku lähet

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei huippua, tää vastaus-toiminto pelaa yhtä äkkiä täällä jeee!

      joo älä!!! opettelin viime yönä ton biisin lyricsejä että voin räpätä sen tahtiin!!!

      ja joo kyllä me nähdään ;-)

      Poista
  8. eikä, oon ihan ääri-ilonen sun puolestas! ja niinkun rachel frendeissä sanoo niin "I’m so happy and not at all jealous.... I mean I’m probably 98% happy, maybe 2% jealous.... Yeah, I’m pretty confident about that. That’s what makes it so easy for me to be 80% happy for Viivi" :-D

    itekin haluaisin pois suomesta, koska kamala aikuisuusahdistus kun en tiedä mitä haluaisin elämällä tehdä. oon hakenut kolmesti mun unelma-alalle yliopistoon ja kussut pääsykokeet niin pahasti että tässä alkaa usko sinne pääsystä loppua ja ei mulla oo mitään muutakaan alaa jota haluaisin opiskella ja auyiuyffslfjdlfgf D: en tiedä miks purin sulle. ehkä voit kertoo mun huolet siellä thaimaassa jollekkin söpölle muuttolintu-titityylle joka sit keväällä lentää suomeen ja tuo mulle sieltä tuliaisina roppakaupalla onnea kokeisiiin.

    ps arvaa kuka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aw ihana toi rachel-lainaus! :-**

      mä kokeilen tässä että auttaako tähän aikuisuusahdistukseen tää ulkomaille lähteminen, voin sit kertoa että kannattaako ;-)
      ja voi eii, kuulostaa rankalta, mä en tiedä jaksaisinko itse hakea niin monta kertaa kun oon vähän kärsimätön luonne. mut ihan hurjat rispektit sulle että oot jaksanu, kaikelle on syynsä, myös sille että et oo päässy sisään (vielä)!

      en tiedä yhtää kuka oot, hitto, arvaa pohdinko kauan ja jääkö häiritsee. anna vinkki itsestäs! :-o

      Poista
  9. Sun blogi saa mut katsomaan lentoja intiaan ja malesiasta takasin kotia.... Ohmygod palaan kyllä tälle sivulle lukeen blogis loppuun viellä illalla! 8)

    VastaaPoista

Avaa sydäntäsi, olen kuulolla!