30. syyskuuta 2013

Oh, my love, don't forsake me

 photo coffeetime-parentssuck_zpsfb3de1ef.jpg photo lipstickkk-caesarsalad_zps0cc11bea.jpg
Löysin mun lempi huulikiillon hameen taskusta ja riemastuin siitä kovin. Ostin kirppikseltä parents suck and then you are one -paidan ja olen tyytyväinen siihen. Toi teksti on enemmän tai vähemmän totta tosi monen kohdalla ainakin jossain vaiheessa elämää. Vai voiko joku muka kieltää?

Olemme eläneet syyskuun, mun lempikuukausi meni enkä mä kunnolla ehtinyt edes viettää aikaa sen kanssa. En ehtinyt kunnolla kysyä että hei syyskuu, mitä sulle kuuluu tänä vuonna? Musta tuntuu että molemmat vähän petettiin toisemme, sillä ei sekään antanut kovin montaa auringonsädettä nautittavaksi.

Kokosin musiikkia jota on hyvä kuunnella näin lokakuun kynnyksellä. Harkitsin otanko Aviciin Wake Me Up:ia ollenkaan listalle, mutta oli aivan pakko. Onko ketään kuka voi olla tykkäämättä tuosta biisistä? Uskon että juuri kyseinen biisi saattaa olla hyvinkin monelle flashback kesälle 2013, olkoot se siis minunkin listallani muistuttamassa viime kesästä.

2 kommenttia:

  1. minä en tykkää aviciin wake me upista. hirvee renkutus, vaik aviciin ääni onkin ihan ok - tosin autotunella höystettynä vain.....

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: wohoo yksin vastustava ainakin löytynyt!:D

    VastaaPoista

Avaa sydäntäsi, olen kuulolla!