3. lokakuuta 2013

Jotain mitä olen tehnyt

 photo puuroleipaumlset_zps18faeb58.jpg photo coffeecup_zps68d7383d.jpg photo puolukkaskonssit_zps735b350d.jpg photo omnomnom_zps037eb579.jpg Jos mulla on vapaapäivä, olen yksin kotona eikä ole kiire mihinkään mä tykkään leipoa. Yleensä helpot, nopeat ja varmasti hyvät ohjeet on mun mieleen. Eilen leivoin puolukkaskonsseja (ja sämpylöitä joista ei ole kuvia), tänään taas puuroleipäsiä (ja keksejä, niistäkään ei ole kuvia). Aamulla herätessäni laitoin hyvän soittolistan pyörimään ja aloin leipomaan. Massu on vieläkin ihan täynnä kun olen syönyt niin paljon omia kokkailujani.
Suosikiksi nousi nuo puuroleivät, joiden ohjeen nappasin Kaisan blogista. Puolukkaskonssiohje taas täältä.

Ootte ollu melko hiljaisia jo pitkään, kertokaa vaikka mitä kuuluu tai mitä mun kannattaisi seuraavaksi leipoa?

PS October, please be good to me!

3 kommenttia:

  1. Sairaan hyvän näkösiä juttuja ,_, Mulla on paha kompleksi sen suhteen et oon perso leivoksille mut vihaan leipomista. Nyyh.

    VastaaPoista
  2. Ansku: kiitti :)

    Noora Vanity: kiitos! kannattaa kokeilla, leipominen on kivaa=)

    VastaaPoista

Avaa sydäntäsi, olen kuulolla!