15. lokakuuta 2013

kello 0:54 päätin etten käytä isoja alkukirjaimia tänään

 photo heavensssake_zps6ee3b4db.jpg
 photo crybaby_zpsc5a231a5.jpg photo youmlllinenseikkailuoceanblue_zps82639363.jpg photo DSC00095okok_zps36726efe.jpg
mulla on tänään jotenkin epätodellinen olo kun näin söpöjä ulkomaalaisia ja osoitin niitä sormella kunnes tajusin lopettaa, ja kylmät väreet kulki mun selässä

olenko ainoa jonka mielestä on hiukan kummallista jos joku ei tiedä mitä tarkoittaa sitaatti,

olen halunnut jo pidemmän aikaa päästä tekemään jotain suurta mikä jäisi historian kirjoihin,
miltä se kuulostaisi
ja oon huomannut että hyvä selitys on me oltiin niin nuoria silloin
enkä haluu enää olla osa tätä maailmankaikkeutta jos ei ole aivan pakko

onko kellään muulla tapana valvoa liian myöhään?

Alexandre Desplat - The Meadow

5 kommenttia:

  1. Ihania katkonaisia ajatuksia, rakastan sun tyyliä kirjoittaa! Ja joo, multa löytyy kans tuo vähän huono tapa.. :-D

    VastaaPoista
  2. voi viivi senkin viivi, mulle sattui tänään elämäni suloisin virhe (ah kuinka lamea siteerata jotain heli kajoa) ja arvaa arvaa arvaa mitä! :-----) tai oikeastaan voisin aloittaa koko tarinan ihan alusta, eli viime keväältä. tais olla maaliskuu, kun sää kirjotit edelliseen blogiis viimesen postauksen ja luin sitä innoissani (kuten aina). sit KABOOM, seuraavalla kerralla kun yritin mennä sun blogiin se oli poissa. ajattelin että muokkaat ulkoasua ja yritin parin päivän päästä uudestaan - tuloksetta. ajattelin että olit loman tarpeessa, mutta ei, en viikkojenkaan päästä päässyt sun blogiin. mietin että eihän viivi nyt voi olla kertomatta lakkiaisistaan, pakko sen on niistä postaus tehdä. sitä postausta ei koskaan tullut ja hautasin sut ja sun blogisi jonnekkin menetettyjen pikselien maahan.

    no tänään, aivan vahingossa painon yhdessä blogissa kommenttiboksia (koska tapanani ei ole ikinä kommentoida kellekkään, anonyymilukijana kun pyrin pysymään) ja siellähän oli eräs etäisesti tutun näköinen viivi kommentuinut ja se olit sinä! ja mikä parasta, huomasin että sulla on uus blogi! luin ja ahmin koko blogin kerralla läpi (ja oot ajatusmaailmaltasi ihan kuin mun kauan kadoksissa ollut siamilainen kaksoseni) etkä voi aavistaapaavistaa miten ihanalta tuntui löytää tie tänne, tutun ja turvallisen (vaikkakin uudistuneen) viivin blogiin! oot niitä harvoja joita jaksaa lukea, joita jaksaa odottaa ja joita jaksaa vielä blogin poistamisenkin jälkeen miettiä. <3

    niin että ei mulla muutakun että AH TERVE MOI, MITÄ SULLE KUULUU? kerro sun unelmista sun iloista suruista lempiruuista!

    ps en oo oikeesti näin creepy miltä kuulosta, oon vaan niin innoissani kun sain pienen kosketuspinnan inspiroivaan ihmiseen ja hänen elämäänsä takaisin! ah

    VastaaPoista
  3. Roosa: hahaa no tiedä siitä ihanuudesta sitten, kiitos kuitenkin :*

    cara: oiii vähän huippua että oot löytänyt tänne takaisin :-) mä en halunnut enää kirjoittaa mun vanhaa blogia kun se ei näyttänyt enää yhtään multa ja ahdisti koko touhu ihan urakalla. pidin jonkun kuukauden taukoa ja palasin täysin uudella blogilla ja siitä asti kirjoitusinto on ollut kyllä huimassa nousussa. lakkiaisista ei oo sen kummempaa postausta kun parit yokuvat: http://nooughtfromis.blogspot.fi/2013/06/the-end-of-beginning.html

    oii jee mä oonkin kaivannut ja etsinyt mun toista puoliskoani ja hyvä tietää että sä oot siellä jossain ;-) olen ihan hurjan otettu että vaivauduit näin ihanan kommentin kirjoittamaan, kiitos sikana, piristit tätä iltaa!

    mulle kuuluu ihan jeesiä, tänään oon tehnyt päiväreissun tampereelle ja reissusta rähjääntyneenä tullut kotiin ihan äsken, unelmoin pitkistä ja huolettomista kesäöistä, oon iloinen koska syksy on niin kaunis ja surullinen siitä etten saa joka päivä näin mahtavia kommentteja. lemppariruokia on ainakin lasagne, pitsa ja hyvä härän sisäfilee jossain fiinissä ravintolassa!!!
    mitäs sulle kuuluu, kerro jos siltä tuntu? :*

    VastaaPoista
  4. Sä olit mun elämäni suloisin virhe.

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: heh, toivottavasti säkin lainasit vain heli kajoa ja mun selkäpiitä karmii ihan turhaan... !

    VastaaPoista

Avaa sydäntäsi, olen kuulolla!