7. toukokuuta 2013

Cross walks and crossed hearts and hope-to-dies

 photo pauliinakiero165edit2-tile_zpsce938a32.jpg photo pauliinakk_zpsb6b35550.jpg photo viivipaumlaumlauml_zpse535688a.jpg photo pauliina1-tile_zps2e1ac1a2.jpg
Rohkaisin mieleni ehdottaessani kuvaushetkeä Pauliinalle ja kyllä kannatti! Ei ole hetkeen noin hienoa tukkaa näkynyt, mun vaaleanpunainenkin kalpenee kyllä tuon unelmalilan varjossa.

Uimarannalla ei ollut ketään vaikka aurinko lämmitti laituria aivan suoraan ja mietin vain, että kuinka uskottavalle voi näyttää kaksi pastellipäätä kuljeskelemassa ympäri keskustaa. Jäätelökioskin ylihinnoiteltu ja laimea mehujäätelökin maistuu hyvältä kivassa seurassa, varsinkin jos se on kesän ensimmäinen.

Näitä kuvia ottaessa mä olin varma kesästä, mutta tänään kaatosateessa ajellessa jouduin melkein perumaan sanani. Toisaalta, en voi olla varma oliko kaatosade olemassa vain sisälläni.

6 kommenttia:

  1. oioiiiiii aivan vitun hienoja kuvia ja supersöpöt tukat kyllä molemmilla!! ♥

    VastaaPoista
  2. oii superkivat hiukset! ja ihanat kuvat! :)

    VastaaPoista
  3. renja: kiitoksia :-)

    heidi: eikös ookkin! kiitos:)

    VastaaPoista
  4. Onpa hurjan kivan värinen tukka tuo hattara! Tiiätkö onko se värjätty millasella värillä (suoravärillä/vappusprayvärillä/oikealla hiusvärillä tms)?
    Kivoja kuvia!

    VastaaPoista
  5. oona: kiitos! mun vaaleanpunaista tukkaa värjäsin sekoittamalla tilkan suoraväriä hoitoaineeseen ja muistaakseni pauliinan lila on samalla lailla värjätty.

    VastaaPoista

Avaa sydäntäsi, olen kuulolla!