11. lokakuuta 2013

I'm fallin' for fall

 photo fallinforfall123smile_zps55378f1c.jpg photo fallinforfall18reallifemermaid_zpse745b725.jpg photo fallinforfall19naumltitjaihanat_zps5b6d6fde.jpg photo fallinforfall114alas_zpsed9a97ec.jpg
Sankarihautausmaan keltainen väritys sai mut kovasti hymyilemään, samoin kuin supercool pääkalloneule. Olen varma, että Pauliina on real life mermaid koska toi tukka on ihan laiton. Näiden kuvien ottamisen jälkeen mentiin tuhlaamaan kaikki rahat metrilakuihin ja cafe mochaan, mikäs sen parempi tapa käyttää pennosensa. Kivaa.

Syksy saa mut hulluksi hyvällä tapaa, tää on niin mun lempivuodenaika. Haluan vain säilöä tän fiiliksen purkkiin ja ottaa esille kun on paha mieli tai muuten vaan surettaa.

8 kommenttia:

  1. Kivakiva blogi ja ihania tunnelmakuvia! Pakko jäädä lukemaan :---)

    VastaaPoista
  2. Karoliina: oi kiitos :-)

    X: jee tervetuloa ja kiitos :)

    VastaaPoista
  3. Voiii eiii, mä löysin sut tuolta Nooran blogista! Muistan lukeneeni ja seuranneeni sun vanhaa blogia aikoja sitten, mutta jeeee löysin sut taas. :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: wohoou jeij kiva kun löysit :-)

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia! Oon heikkona kaikkiin kuviin, missä näkyy pinkki tukka :DD

    VastaaPoista

Avaa sydäntäsi, olen kuulolla!