6. toukokuuta 2014

Desolation comes upon the sky

 photo takemyhand_zps803623d6.jpg photo readmylips_zps37eb3214.jpg photo willbecominback_zps7f460882.jpg

Who am I and where do I come from, no mä oon Viivi ja tuun kotoa, suunnasta en olisi niinkään varma

Olen
ikävöinyt turkoosia merta niin paljon että sydän itkee ja sielu repeää
yrittänyt kerätä itseäni oikeasti
tehnyt päätöksiä ja kumonnut ne seuraavalla sekunnilla
pyöräillyt 30 kilometriä
harkinnut uraa haaveilijana
lukenut omat blogipostaukseni läpi
itkenyt yksin ja yhdessä
unohtanut olla kiitollinen
mennyt liian myöhään nukkumaan ja herännyt liian aikaisin

Taas näitä listoja
mut kun näistä mä tykkään, listatkaa tekin jotain mitä olette

Onkohan tää postaus joku päivitetty versio tästä tai tästä

2 kommenttia:

  1. voi vitja ku sie oot niin ihana et tekis mieli laittaa siut taskuun onnenamuletiks ja ilon tuojaks! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos, liekköhän mahtuisin taskuusi... :-)

      Poista

Avaa sydäntäsi, olen kuulolla!